Rekordowe wyniki oglądalności swoich witryn internetowych osiągnął w listopadzie 2013 r. TVN. Odwiedziło je prawie 5,9 miliona osób (RU). Z kolei 4,3 mln realnych użytkowników komputerów osobistych odtworzyło 44,4 mln materiałów wideo udostępnianych przez TVN.
Osiągnięty zasięg dał stacji 17. pozycję w zestawieniu TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych w Megapanelu.
Rekordowe były także wyniki dotyczące liczby realnych użytkowników tvnplayer.pl – TVN-owski serwis VOD odwiedziło blisko 2,3 mln użytkowników komputerów osobistych, co dało zasięg 10,7 proc. (pomiar ten nie uwzględnia aplikacji na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach), aplikacji na Smart TV i konsolach do gier.
Najbardziej spośród wszystkich platform VOD w Polsce, użytkowników angażuje TVN Player - średni czas spędzony przez użytkownika na tvnplayer.pl w listopadzie ubiegłego roku wyniósł 7 godzin i 34 minuty.
W listopadzie 2013 roku serwisy TVN w kategorii "informacje i publicystyka" przyciągnęły wg Megapanelu 3,4 mln realnych użytkowników, docierając tym samym do 16 proc. internautów. "Internetowe serwisy informacyjne TVN, z liderem tvn24.pl na czele, konsekwentnie budują coraz mocniejszą pozycję" - napisano w komunikacie.
Podobnie, jak w wypadku TVN Player, pomiar nie uwzględnia ruchu generowanego przez aplikacje mobilne (TVN24 dostępne jest na systemach iOS, Android i Windows Phone).
Z badania gemiusProfile (badanie dotyczące wideo) przygotowanego dla TVN przez firmę badawczą Gemius wynika, że w listopadzie 2013 roku TVN osiągnął rekordową liczbę 4,3 mln realnych użytkowników materiałów wideo udostępnianych w internecie.
Cyfrowi konsumenci
- Newsy i treści rozrywkowe produkowane przez nas w najwyższej jakości to kluczowe czynniki zapewniające nam bardzo silne zainteresowanie ze strony internautów. Udało nam się osiągnąć rewelacyjną pozycję w segmencie wideo on-line. Stawiamy na dalszy dynamiczny wzrost naszego zasięgu i jakościowe treści, dzięki którym odpowiadamy na rosnące potrzeby reklamodawców - powiedział Maciej Maciejowski, członek Zarządu TVN odpowiedzialny za Rozwój Biznesu.
Marcin Bogłowski, dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media podkreślił z kolei: - Coraz większy zasięg i rosnąca oferta naszych materiałów wideo dostępnych on-line pozwala nam skutecznie docierać do konsumentów cyfrowych i jest najlepszą odpowiedzią na zmieniający się sposób korzystania z mediów. Dzięki naszym jakościowym treściom zapewniamy reklamodawcom zaangażowanie oraz skalę, które mogą wykorzystać w komunikacji marketingowej w najważniejszych mediach: telewizji i internecie.
Autor: /ja / Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: tvnplayer.pl