W Polsce taksówki zamawiamy zwykle przez telefon, najczęściej późno w nocy i nie zawsze jesteśmy zadowoleni z jakości usługi - informuje czwartkowy "Puls Biznesu".
Gazeta zamieszcza wyniki badania polskiego rynku taksówkarskiego, wykonanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie iTaxi, firmy rozwijającej w Polsce aplikacje do bezpośredniego zamawiania taksówek.
Wspomnienia z jazdy
I tak np. 78 proc. ankietowanych pasażerów nie wspomina dobrze swojej jazdy taksówką. 37 proc. klientów uważa, że kierowca wydłużył czas przejazdu, a 23 proc., że zawyżył cenę.
18 proc. pasażerów wychodziło z samochodu z przeświadczeniem, że zostali oszukani. Najczęściej zamawiamy taksówkę, gdy czeka nas późny powrót do domu (67 proc.), a czynimy to głównie przez centralę telefoniczną firmy taksówkarskiej (96 proc. ankietowanych).
Autor: mn//bgr / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu