Citroen zapowiada nowy wizerunek marki

Najnowsze


To jedna z najgorętszych premier motoryzacyjnych tego sezonu. Ciroen zaprezentował swój najnowszy model - C4 Cactus. W hali wystawowej Le Bourget pod Paryżem francuski kompakt jako pierwsi mogli zobaczyć dilerzy, a następnie zaproszeni na galę dziennikarze motoryzacyjni.

Nieprzypadkowo światową premierę Cactusa zaplanowano w rocznicę urodzin André Citroëna.

- To dla nas symboliczna data. W 2009 roku pokazaliśmy światu nowy wizerunek marki - linię DS. I również w dzień urodzin André Citroëna pokazujemy zupełnie nowy produkt, który będzie zapowiadał nową wizję gamy głównej - powiedział Frédéric Banzet, dyrektor generalny Citroëna.

Rewolucja?

Wizerunek marki opiera się na trzech wartościach - odważniejszym designie, większym komforcie i użytecznych technologiach.

- To samochód pełen innowacji. Pokazuje nowy styl marki, bardzo żywy, prosty. Dedykujemy go ludziom, którzy mają dość jeżdżenia zwykłymi autami - podkreślił Alexandre Malval, szef designu marki.

Francuski kompakt jest zapowiedzią rewolucji w gamie samochodów tego producenta. Auto zadebiutuje w polskich salonach we wrześniu. Cena to około 43 tys. zł.

Autor: mn/klim/ / Źródło: Citroen/x-news