Klienci Santander Bank Polska informowali o utrudnieniach związanymi z aplikacją mobilną. Tuż po południu bank przekazał w komunikacie, że awaria wystąpiła, a aplikacja nie działa. Po kilku godzinach poinformowano, że utrudnienia zostały zakończone.
Jeszcze przed południem w komentarzach na Facebooku klienci Santander Bank Polska zgłaszali problemy z aplikacją mobilną. Około godz. 12.25 do problemów odnieśli się przedstawiciele banku.
O problemach informował również serwis downdetector.pl, którego użytkownicy tuż po godz. 11.00 informowali o awarii.
"Aplikacja mobilna nie działa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia. Skorzystaj z bankowości internetowej" - tuż po południu napisał Santander w poście. O godzinie 18.36 wpis na Facebooku został zaktualizowany. "Utrudnienia zakończone, aplikacja mobilna jest już dostępna" - podali przedstawiciele banku.
Pod wpisem klienci pisali o problemach z bankowością internetową oraz płatnościach kartą. Przedstawiciele banku w jednym z komentarzy zaznaczyli jednak, że awaria dotyczyła "wyłącznie bankowości mobilnej", przy czym bankomaty i transakcje kartą działały "poprawnie".
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock