Alior Bank usunął awarię i przywrócił dostęp do bankowości internetowej i mobilnej. "Logowanie do bankowości działa prawidłowo" - przekazali przedstawiciele banku we wpisie na Facebooku. Wcześniej w poniedziałek po południu klienci Alior Banku mieli problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej. "Z przykrością informujemy, że mamy awarię" - przekazali przedstawiciele banku we wpisie na Facebooku.
Klienci Alior Banku w poniedziałek po południu zaczęli informować w mediach społecznościowych o problemach w dostępie do bankowości elektronicznej i mobilnej. Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria rozpoczęła się po godz. 16.30.
Komunikat w tej sprawie Alior Bank opublikował na swojej stronie na Facebooku.
Alior Bank - awaria
"Szanowni Klienci, z przykrością informujemy, że mamy awarię. Nie działa bankowość internetowa i mobilna oraz nasza strona internetowa. Pracujemy nad naprawą. Awaria nie ma wpływu na płatności kartami. Bardzo przepraszamy za utrudnienia" - mogliśmy przeczytać we wpisie.
Około godziny 19 przedstawiciele Alior Banku przekazali, że "logowanie do bankowości działa prawidłowo".
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock