Tę reklamę trzeba zobaczyć. Tak polska firma chce podbić Afrykę

Tech

Dobromił Sudak | Watchout ProductionsUrsus - film wizerunkowy

Reklama ciągników, która wywołuje wzruszenie? Brzmi absurdalnie, ale najnowszy spot Ursusa skierowany na rynki afrykańskie udowadnia, że to możliwe. Spotu, który znalazł już uznanie wśród internautów, nie powstydziłby się żaden zachodni potentat.

"Oto człowiek i jego niekończący się trud, by zgłębić nieznane. Podróż zaczyna się od odważnych wizji tych, którzy bez strachu przekraczają kolejne granice" - to słowa, które rozpoczynają film wizerunkowy.

Prace nad materiałem rozpoczęto w sierpniu 2015 roku. Ursus nawiązał współpracę z domem produkcyjnym Watchout Productions, odpowiedzialnym m.in. za głośny sukces filmu "Bogowie". Reżyserem klipu jest Dobromił Sudak. Wykorzystane materiały archiwalne nawiązują do długiej historii firmy.

Ursus w ostatnich latach dynamicznie się rozwija i stara się odbudować pozycję marki z ponad 120-letnią tradycją. Teraz lubelski producent ma nadzieje na zwiększenie sprzedaży na Czarnym Lądzie.

Na razie idzie mu nieźle. Zawarł już kontrakty z kontrahentami z Etiopii na łączną kwotę 120,7 mln dolarów. Dotyczyły one m.in. dostawy ponad 3 tys. ciągników, kilkuset przyczep do transportu trzciny cukrowej oraz uruchomienia w tym kraju montowni. Z kolei firma The National Service Corporation Sole z Tanzanii kupiła od Ursusa 2,4 tys. ciągników za kwotę 55 mln dolarów. Ursus posiada obecnie trzy fabryki produkcyjne w Polsce: w Dobrym Mieście k. Olsztyna, w Opalenicy k. Poznania i największą w Lublinie. Z 1,5 mln ciągników pracujących na polskich polach, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki tej marki.

Autor: mb//bgr / Źródło: tvn24bis.pl

Źródło zdjęcia głównego: Watchout Productions | Dobromił Sudak