Na polski rynek wraca jeden z najpopularniejszych magazynów dla panów na świecie - "Maxim". Na okładce pierwszego numeru jest aktorka i modelka Magdalena Mielcarz ubrana w nową koszulkę piłkarskiej reprezentacji Polski - bez Orzełka na piersi.
Nową koszulkę kadry, w której pozuje Mielcarz zaprezentowano oficjalnie zaledwie wczoraj. Wzbudziła ona kontrowersje, ponieważ nie ma na niej godła państwowego, a jedynie logo PZPN.
Felietony Dody
"Maxim" ukazuje sie w 27 krajach. Polską edycję wydaje Ginza Media Group na licencji Alpha Media Group. Magazyn kosztuje 8 zł, ma 148 stron. Pierwszy numer ukaże się w kioskach jutro w nakładzie 126 tys. egz.
Wczoraj odbyła się impreza promująca magazyn w warszawskim klubie Loft 44. Gośćmi byli m.in. Doda i Andrzej Grabowski, których teksty mają pokazywać się w miesięczniku. Imprezę poprowadził Marcin Prokop – naczelny magazynu "Stuff" (też należy do wydawnictwa Ginza Media Group). Naczelnym "Maxima" jest Robert Pieńkowski.
"Maxim" już raz próbował podbić polski rynek magazynów dla panów. Był wydawany w naszym kraju w latach 2001-2003, ale ze względu na słabe wyniki sprzedaży zniknął z kiosków.
Źródło: tvn24.pl, press.pl
Źródło zdjęcia głównego: "Maxim"