Po raz pierwszy portal internetowy znalazł się wśród 15 najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Na 12 miejscu zestawienia generalnego Instytut Monitorowania mediów sklasyfikował w październiku portal tvn24.pl. To najlepszy wynik wśród mediów internetowych. Stacja TVN24 znalazła się na trzeciej pozycji (najlepiej wśród telewizji), a TVN na szóstej.
Popularność tvn24.pl przyniosły powołania na nowe sensacyjne wątki w sprawie zabójstwa Krzysztofa Olewnika. Z informacji zamieszczonych na portalu wynika, że w nocy przed porwaniem syna biznesmena odbyły się dwie imprezy, a w domu Olewnika prawdopodobnie doszło do morderstwa - pisze Instytut Monitorowania Mediów w comiesięcznym raporcie. W sumie inne media powoływały się na tvn24.pl 107 razy.
TVN24 i TVN w czołówce
W rankingu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazły się dwie stacje telewizyjne - TVN24 i TVN. TVN24 zajęła trzecie miejsce. Inne media powoływały się na nią 412 razy. TVN natomiast z 229 cytowaniami była szósta.
"W rankingach szczegółowych październik jest kolejnym miesiącem zwycięstw stacji ITI: TVN24 (412) i TVN (229) zdecydowanie prowadzą w zestawieniu stacji telewizyjnych" - napisał IMM.
Zmiana lidera
W październiku 2010 roku nastąpiły duże zmiany w rankingu głównym "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Po rocznym panowaniu "Rzeczpospolitej" (miała w październiku 895 cytowań), na pierwszym miejscu znalazła się "Gazeta Wyborcza" (895).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24.pl