Dla firm

Dla firm

Prowadzenie biznesu a zarządzanie opiniami o firmie w internecie

Opinie, które klienci zostawiają w internecie, mogą mieć ogromne znaczenie dla Twojego biznesu. Aby działały dla dobra Twojej firmy, musisz nimi właściwie zarządzać. Pamiętaj, że nawet negatywne opinie nie są w 100% złe. Możesz z nich czerpać ważne informacje na temat swojej działalności i szukać inspiracji do wprowadzenia zmian. Dlaczego opinie o firmach w internecie mają tak ogromne znaczenie? Jak zarządzać opiniami klientów?

OZE remedium na wysokie ceny energii w firmach?

Jak poinformował rząd, także w drugiej połowie bieżącego roku zostanie utrzymana dotychczasowa maksymalna cena prądu zamrożona na poziomie 693 zł/MWh dla małych i średnich firm, instytucji samorządowych oraz podmiotów użyteczności publicznej (np. szkół, żłobków, szpitali). Rozwiązanie wspiera zwłaszcza tych przedsiębiorców, którzy podpisali umowy na zakup energii elektrycznej po stałej, wyższej stawce. Właściciele firm, które wybrały rozliczenia zmienne, oparte o bieżące notowania na Towarowej Giełdzie Energii (TGE), korzystają na spadkach cen na giełdzie, a te obserwujemy od końca 2022 roku. Dzięki temu obecnie płacą jeszcze mniej niż wynosi ustawowa, zamrożona stawka.