Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w lipcu 2023 roku w grupie ogólnej - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. "Fakty" TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym.
Telewizja TVN24 w lipcu 2023 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 5,5 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (5,3 proc.) i Polsat News (1,7 proc.).
TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat. Udział w rynku wyniósł 3,6 proc. Kolejne były TVP Info (2,2 proc.) oraz Polsat News (1,4 proc.).
Co ważne, zasięg techniczny dla stacji na koniec czerwca 2023 roku wynosił w przypadku TVN24 - 70,1 proc., dla TVP Info - 99,2 proc., a Polsat News - 69,5 proc.
"Fakty" TVN liderem
"Fakty" TVN w lipcu 2023 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" TVN wyniósł 22,8 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).
Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 21,0 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,1 proc.
W grupie wiekowej 20-54 lat "Fakty" TVN w lipcu 2023 roku miały 24,7 proc. udziału w rynku przy 15,4 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu oraz 12,1 proc. "Wiadomości" TVP.
Internauci wybierają tvn24.pl
Z danych Gemius PBI/Mediapanel za lipiec 2023 roku wynika, że portal tvn24.pl był najpopularniejszym serwisem stacji telewizyjnych. W ubiegłym miesiącu stronę tvn24.pl odwiedziło 10 655 064 realnych użytkowników.
Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl - 6 133 158 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info - 3 480 894 realnych użytkowników.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24