Vectra od listopada 2023 roku podniesie opłaty za swoje usługi. "To kontynuacja procesu waloryzacji opłat, który rozpoczęliśmy w lipcu bieżącego roku. Z powodów technicznych proces ten jest rozłożony w czasie - przekazało TVN24 Biznes biuro prasowe spółki.
O tym, że Vectra znowu rozsyła informacje o wyższych opłatach abonamentowych poinformował branżowy portal Wirtualnemedia. Chodzi o osoby korzystające z oferty Multimedia Polska. Podwyżka w zależności od liczby wykupionych usług może wynieść od kilku do nawet kilkudziesięciu złotych miesięcznie.
Podwyżka cen usług. "Inflacja i wciąż rosnące koszty życia budzą wiele emocji"
Biuro prasowe Grupy Vectra odpowiadając na pytania TVN 24 Biznes, zaznaczyło, że wspomniana kwestia, dotyczy nielicznej grupy klientów.
"To kontynuacja procesu waloryzacji opłat, który rozpoczęliśmy w lipcu br. Z powodów technicznych proces ten jest rozłożony w czasie - część z klientów otrzymała powiadomienie pod koniec sierpnia, a do pozostałych osób informacje właśnie docierają" - zaznaczono.
Czytaj więcej: Duży operator podwyższa ceny usług. "Trudna decyzja"
Podkreślono, że spółka zdaje sobie sprawę, że "inflacja i wciąż rosnące koszty życia budzą wiele emocji i w negatywny sposób wpływają na nas wszystkich".
"Jako firma goszcząca w milionach domów naszych klientów zawsze jesteśmy blisko nich, dzięki czemu bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę z wyzwań, z którymi się mierzą. Niestety przed tymi samymi problemami co oni stoją dziś wszyscy przedsiębiorcy w naszym kraju. Dlatego też zmuszeni zostaliśmy do podjęcia trudnej decyzji o urealnieniu naszych opłat. Nie była ona łatwa, lecz pozwoli nam nadal zapewniać naszym klientom usługi na poziomie, jakiego od nas oczekują " - wyjaśniono.
Zaznaczono, że wszyscy klienci byli informowani o obecności klauzuli waloryzacyjnej i jej znaczeniu podczas podpisywania nowych umów lub dokonywania zmian w aktualnych umowach.
"Poziom waloryzacji wynika bezpośrednio z podawanego przez GUS półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego w dniu 14.07.2023 r. i wynosi 15 proc." - napisano.
O firmie
Vectra jest ogólnopolskim operatorem kablowym w kraju oraz dostawcą usługi dostępu do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz telefonii stacjonarnej.
Jak możemy przeczytać na stronie internetowej operatora, Vectra ma ponad 1,7 mln klientów. Na polskim rynku konkuruje z przejętą przez P4, operatora sieci Play, spółką UPC, która na koniec 2021 roku miała 1,6 mln klientów.
Czytaj też: Inflacja we wrześniu. Znamy wstępne dane
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock