ING Bank Śląski poinformował, że w środę po południu mogły wystąpić problemy z płatnościami, wpłatami i wypłatami kartą. O utrudnieniach pisali internauci w mediach społecznościowych.
ING Bank Śląski poinformował w komunikacie na swojej stronie, że w środę "w godzinach 17:00 - 19:00 mogły wystąpić problemy z płatnościami, wpłatami i wypłatami kartą". "Nie działały również płatności za pomocą portfeli Google Pay i Apple Pay" - dodano.
"Jeżeli miałeś problem z płatnością lub wypłatą z bankomatu, możesz zobaczyć w historii pobrane pieniądze. Wszystkie pobrane kwoty zostaną zwrócone na konto" - zapewnili przedstawiciele ING Banku Śląskiego.
Awaria w ING Banku Śląskim
Sygnał o problemach z płatnościami kartami dotarł na Kontakt 24.
O problemach informowali również klienci ING Banku Śląskiego we wpisach w mediach społecznościowych. "Fajnie, że na waszą infolinię da się dodzwonić, a czat w bankowości odpisuje. Bankomat nie wydał gotówki, kasa z konta zniknęła, a kochanie ING nie dostępne na żadnym kanale. TRAGEDIA" - mogliśmy przeczytać w jednym z komentarzy na stronie ING Banku Śląskiego na Facebooku.
"Mi przed chwilą odrzuciło płatność mimo poprawnego PIN-u" - informował inny internauta.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria rozpoczęła się po godz. 17.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock