Awaria w PKO BP została usunięta - poinformował bank w komunikacie. W poniedziałek rano klienci mieli utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO.
Od rana klienci banku skarżyli się na brak dostępu do aplikacji mobilnej. "IKO nie działa! Nie można się zalogować" - napisał jeden z nich.
Około godz. 8.30 bank potwierdził awarię w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych. "Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają" - czytamy.
Przed godz. 10.00 bank poinformował o zakończeniu utrudnień. "Aplikacja IKO działa! Przepraszamy za tę dodatkową dawkę adrenaliny o poranku. Pracowaliśmy na podwyższonych obrotach, aby ta sytuacja trwała jak najkrócej".
O utrudnienia zapytaliśmy biuro prasowe banku. "Rzeczywiście, rano przez pewien czas mieliśmy utrudnienia w aplikacji mobilnej IKO. Natomiast przez cały czas działały i karty, i serwis internetowy, klienci mogli więc korzystać z tych usług" - poinformowali nas w komunikacie przedstawiciele banku. "Wszystko już działa" - dodali.
Prace serwisowe
W ten weekend bank zaplanował prace serwisowe. W niedzielę 23 sierpnia od godz. 2.00 do godz. 4.00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz płacić w sklepach internetowych za pomocą usługi "Płacę z iPKO".
W czasie przerwy aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.
Bank prosi, aby wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.
Źródło: TVN24 Biznes