TVN24 była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w październiku. Drugie miejsce zajęła TVN - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
Na TVN24 powoływano się w październiku 282 razy, a na TVN - 157 razy. Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info ze 152 cytowaniami i TV Trwam (140).
W klasyfikacji ogólnej opiniotwórczych mediów TVN24 zajęła czwarte miejsce. Najwyższe pozycje na podium zajęły tytuły prasowe: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Newsweek".
Portale internetowe
Najbardziej opiniotwórczym portalem internetowym w październiku okazał się newsweek.pl z 69 cytowaniami. W badanym czasie na portal tvn24.pl powoływano się 36 razy.
Analizę częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media Instytut Monitorowania Mediów wykonał na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych z okresu od 1 do 31 października 2013 roku.
Autor: pk / Źródło: tvn24.pl