PKN Orlen i Tesco rozpoczęły testowanie nowego format sklepu typu convenience (oferują konsumentom produkty pierwszej potrzeby, niedaleko miejsca zamieszkania) na stacjach benzynowych polskiej sieci. Program potrwa rok, a pierwszy taki obiekt działa już przy ul. Bennetta 2 blisko Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie - podaje "Puls Biznesu".
"Podejmując współpracę pilotażową z Tesco liczymy na wypracowanie rozwiązań, które zapewnią naszym klientom wygodę i szybkość dokonywania codziennych zakupów podczas wizyty na stacji paliw. Liczymy, że efekty naszej współpracy spotkają się z uznaniem naszych obecnych klientów i zachęcą nowych nabywców do odwiedzania stacji naszej sieci" - powiedział dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej Marek Balawejder, cytowany w komunikacie. "PB" pisze, że Tesco express na stacjach Orlen "to nie tylko nowa marka i wnętrze, ale przede wszystkim znacznie poszerzony asortyment" oferujący świeże produkty, w tym owoce i warzywa na wagę.
Współpraca gigantów
PKN Orlen miał na koniec września tego roku ponad 1,7 tys. stacji paliw na terenie Polski. Grupa PKN Orlen zarządza siedmioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie. Skonsolidowane przychody koncernu sięgnęły 113,85 mld zł w 2013 r. Natomiast Tesco jest czołową siecią detaliczną na polskim rynku, z ponad 450 super- i hipermarketami oraz usługą zakupów z wykorzystaniem internetu. Zatrudnia 30 tys. osób.
Autor: MSZ / Źródło: Puls Biznesu
Źródło zdjęcia głównego: orlen.pl