Wieczór wyborczy w TVN, TVN24 i TVN24 BIS w szczytowym momencie oglądało w sumie 4 miliony 600 tysięcy widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. To rezultat lepszy od wyników głównych konkurentów. Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię na portalu tvn24.pl oraz TVN24 GO.
W niedzielę na antenach TVN, TVN24 i TVN24 BIS można było oglądać wieczór wyborczy. Wspólny program na tych stacjach trwał 50 minut i w szczytowym momencie oglądało go łącznie 4 miliony 600 tysięcy widzów.
Średnio w tym czasie wieczór wyborczy na trzech kanałach Grupy TVN śledziło ponad 4 miliony 100 tysięcy widzów. To dało nam pierwsze miejsce pod względem oglądalności. Kanały grupy TVP oglądało o ponad 100 tysięcy mniej widzów. Kanały grupy Polsat śledziło prawie 1 milion 800 tysięcy widzów.
Wieczór wyborczy na tvn24.pl i TVN24 GO
Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię w internecie. W sumie portal tvn24.pl oraz platformę TVN24 GO w tym dniu oglądało blisko 2,4 miliona unikalnych użytkowników.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24