Polskie firmy coraz częściej sięgają po wielkie międzynarodowe gwiazdy, aby te brały udział w kampaniach reklamowych. Firmy liczą na szybki zwrot zainwestowanych pieniędzy. Jak zainteresować znane osobistości polskim rynkiem i czy taka inwestycja się opłaca?O tym rozmawialiśmy w programie Biznes Lunch z Jędrzejem Marciniakiem, dyrektorem zarządzania marką BZ WBK oraz Maciejem Meyerem, PR managerem w Grupie Sobieski.
Polskie firmy coraz częściej sięgają po wielkie międzynarodowe gwiazdy, aby te brały udział w kampaniach reklamowych. Firmy liczą na szybki zwrot zainwestowanych pieniędzy. Jak zainteresować znane osobistości polskim rynkiem i czy taka inwestycja się opłaca?O tym rozmawialiśmy w programie Biznes Lunch z Jędrzejem Marciniakiem, dyrektorem zarządzania marką BZ WBK oraz Maciejem Meyerem, PR managerem w Grupie Sobieski.