Tvn24.pl na czele styczniowego zestawienia portali stacji informacyjnych. Liczba realnych użytkowników przekroczyła 9,3 mln - wynika z danych Gemius PBI Mediapanel.
Z danych Gemius PBI Mediapanel za styczeń 2022 roku wynika, że portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 9 305 280 realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.
Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl - 4 008 366 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info - 3 769 092 realnych użytkowników.
Doskonałe wyniki stacji TVN24 i programu "Fakty" TVN
Telewizja TVN24 w styczniu 2022 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając rekordowy dla tego miesiąca wynik 5,3 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (3,9 proc) i Polsat News (1,6 proc.).
Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,0 proc., co było drugim najwyższym wynikiem w historii TVN24, biorąc pod uwagę dane za styczeń. Kolejne były TVP Info (1,6 proc.) oraz Polsat News (1,2 proc.).
"Fakty" TVN w styczniu 2022 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" wyniósł 23,5 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,2 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,4 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 lat "Fakty" TVN w styczniu średnio osiągały 22,7 proc. udziału w rynku przy 17,4 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu oraz 11,2 proc. "Wiadomości" TVP.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24