Marka Specjal jest największym brandem regionalnym w Europie, mówił na antenie TVN CNBC Biznes Mariusz Borowiak, członek zarządu Grupy Żywiec SA. Chociaż kilka lat temu analitycy zapowiadali rychły upadek regionalnych browarów, to dziś sytuacja jest zupełnie inna. Konsumenci co raz chętniej sięgają właśnie po takie marki jak Specjal, Królewskie czy Leżajsk. Prezes Grupy Żywiec zapowiedział na antenie TVN CNBC dalsze inwestycje w regionach.
Marka Specjal jest największym brandem regionalnym w Europie, mówił na antenie TVN CNBC Biznes Mariusz Borowiak, członek zarządu Grupy Żywiec SA. Chociaż kilka lat temu analitycy zapowiadali rychły upadek regionalnych browarów, to dziś sytuacja jest zupełnie inna. Konsumenci co raz chętniej sięgają właśnie po takie marki jak Specjal, Królewskie czy Leżajsk. Prezes Grupy Żywiec zapowiedział na antenie TVN CNBC dalsze inwestycje w regionach.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn