Podczas kryzysu firmy często jako jedne z pierwszych tną wydatki na reklamę. Na szczęście w Polsce ten scenariusz nie sprawdza się w każdym przypadku. Nie jest więc na rynku reklamowym tak źle, i już niedługo może być lepiej – takie są wnioski panelu dyskusyjnego „Media w służbie reklamy – prognozy ekonomiczne na 2010”, która odbyła się 15 września w Warszawie. Patronem medialnym tej debaty była telewizja TVN CNBC Biznes.
Podczas kryzysu firmy często jako jedne z pierwszych tną wydatki na reklamę. Na szczęście w Polsce ten scenariusz nie sprawdza się w każdym przypadku. Nie jest więc na rynku reklamowym tak źle, i już niedługo może być lepiej – takie są wnioski panelu dyskusyjnego „Media w służbie reklamy – prognozy ekonomiczne na 2010”, która odbyła się 15 września w Warszawie. Patronem medialnym tej debaty była telewizja TVN CNBC Biznes.
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł