Od 12 listopada klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego - przekazał bank w komunikacie. Na początku października starą wersję aplikacji wyłączył z kolei Santander Bank Polska.
"Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza to Moje finanse, w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem Skrótów, dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja Wybrane dla Ciebie to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty" - wyjaśnił bank.
Dodał także w komunikacie, że "w aplikacji mobilnej pojawiły się m.in. weryfikacja behawioralna czy alerty BIK".
- Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 roku pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku - zapowiada cytowana w komunikacie Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Na początku miesiąca, 2 października, starą aplikację wyłączył z kolei Santander Bank Polska. "Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja" - informowano w komunikacie z końca września.
Natomiast Bank Millennium zapowiedział niedawno zmianę adresu logowania do serwisu Millenet, czyli usługi bankowości elektronicznej. Nie podano jednak, kiedy do tego dojdzie.
Największe banki w Polsce
ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce pod względem aktywów. Pierwsze miejsce zajmuje pod tym względem PKO BP, a na drugim miejscu znajduje się Pekao, a na trzecim Santander Bank Polska.
Wysoko w zestawieniu są także mBank, BNP Paribas i Bank Millennium.
Źródło: PAP, TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock