W poniedziałek niektórzy klienci Banku Pekao mieli trudności z dostępem do konta. Internauci informowali między innymi o problemach w dostępie do aplikacji PeoPay. "Nasza bankowość działa już poprawnie. Przywróciliśmy wszystkie funkcjonalności" - poinformował po południu bank w mediach społecznościowych.
W poniedziałek niektórzy klienci Banku Pekao nie mogli dostać się na swoje konto. Informacje w tej sprawie otrzymywaliśmy na Kontakt 24.
Awaria w Pekao
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi dane o problemach wysyłanych przez internautów, wynika, że awaria rozpoczęła się około godz. 9.00.
"Apka wysiadła, mam ważne opłaty, a nie mogę skorzystać" - to jeden z komentarzy na portalu Downdetector.
"Aplikacja, jak i cały serwis leżą. Ciekawe, czy można chociaż kartą płacić" - to inny z komentarzy.
"Aktualnie mogą pojawić się trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszym usunięciem tych niedogodności" - przekazał około południa Paweł Jurek, rzecznik banku.
Po południu awaria została usunięta. "Nasza bankowość działa już poprawnie. Przywróciliśmy wszystkie funkcjonalności #Pekao24 oraz #PeoPay" - poinformował bank na Twitterze.
O Banku Pekao
Bank Pekao, założony w 1929 roku, ma ponad 250 mld zł aktywów; obsługuje ponad 6,1 mln klientów i co drugą korporację w Polsce. Od 1998 roku Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock