Klienci banku BGŻ BNP Paribas, którzy dokonywali transakcji kartami debetowymi, zostali dwukrotnie obciążeni zapłaconą kwotą. - Problem został już rozwiązany. Wszyscy klienci otrzymali zwrot środków na konta - poinformował bank w oświadczeniu przesłanym wieczorem naszej redakcji.
Problemy zaczęły się w środę wieczorem. Część transakcji księgowanych z kart debetowych była rejestrowana podwójnie. Zatem klienci, którzy od wczoraj płacili swoimi kartami mogli zauważyć na swoim koncie, że bank ściągał z rachunku podwójnie kwoty należne za transakcje.
Zdublowanie transakcji
- Miało miejsce zdublowanie transakcji dokonanych kartami debetowymi klientów dawnego BNP Paribas Banku Polska - poinformował bank.
Bank podkreślił w oświadczeniu, że problem został już rozwiązany. - Wszyscy klienci otrzymali zwrot środków na konta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację - czytamy.
Autor: /gry / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Wikipedia (CC BY 3.0) / Kub347