PKO BP przekazał w komunikacie, że udało się usunąć awarię. Wcześniej bank informował o utrudnieniach w "dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO".
"Występowały utrudnienia w dostępie do usług w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Wszystko wróciło już do normalnego funkcjonowania. Naszych klientów bardzo przepraszamy za utrudnienia" - napisał bank w komunikacie opublikowanym w mediach społecznościowych około godz. 14:00.
Wcześniej bank powiadomił, że "występują utrudnienia w dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO".
Dzień dobry, występowały utrudnienia w dostępie do usług w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Wszystko wróciło już do normalnego funkcjonowania. Naszych klientów bardzo przepraszamy za utrudnienia
— PKO Bank Polski (@PKOBP) January 30, 2025
Awaria w PKO BP
Z serwisu Downdetector wynika, że pierwsze problemy zaczęły być zgłaszane tuż po południu.
Internauci wskazywali na problemy z dokonywaniem przelewu, logowaniem się do aplikacji i opłacaniem rachunków.
"Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, przy próbie zapłaty kodem blik wyświetla się błąd ogólny, to samo kiedy chcę sprawdzić historię konta" - napisała jedna z osób w mediach społecznościowych.
"PKO BP, jak co miesiąc, dzień wypłaty i nie działa #IKO" - dodała druga.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock