Polacy w e-aptekach wydają jednorazowo spore sumy, ale wciąż częściej kupują w internecie buty czy bilety do kina niż leki - pisze "Puls Biznesu".
Polscy konsumenci podczas jednej transakcji wydają w aptekach internetowych ok. 138 zł, bo im większa wartość zamówienia, tym tańsza dostawa - wynika z raportu firmy Gemius nt. polskiego rynku e-commerce.
Kto najczęściej?
Średnia cena kupowanego produktu w e-aptece to niecałe 23 zł. Klienci najczęściej jednorazowo decydują się na 6-7 produktów. Leków czy suplementów nadal brak w czołówce rankingu najczęściej kupowanych w internecie przez Polaków produktów. Według raportu Gemiusa wciąż króluje odzież, akcesoria, książki, płyty i filmy, na dalszych miejscach są podróże oraz bilety na koncerty, do kina lub teatru. Farmaceutyki kupują w internetowych aptekach najczęściej osoby w wieku 25-34 lata (23 proc.) i 50+ (21 proc.).
Pierwsze na świecie tabletki z drukarki 3D wchodzą na rynek:
Autor: mb / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu