Dziesiąta edycja "Tańca z gwiazdami" przyciągała do TVN średnio 4,9 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Finałowy odcinek obejrzało aż 6,2 mln osób - donosi "Presserwis".
Zakończona w niedzielę 10. edycja "Tańca z Gwiazdami" dała TVN pozycję lidera pasma o godz. 20. Show wybierało średnio 29,6 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (udział Polsatu wyniósł 17,7 proc., TVP 1 – 17,2 proc., a TVP 2 – 14 proc.). TVN z udziałem 26 proc. był też liderem w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie komercyjnej (16-19 lat).
Wpływy reklamowe z emisji show wyniosły 47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To więcej niż wiosną, kiedy TVN uzyskał 34,8 mln zł, ale mniej niż przy rekordowej pod tym względem ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" jesienią ub.r., która przyniosła 60 mln zł.
Rekordowa trzecia edycja
W 10. sezonie "Taniec z gwiazdami" zgromadził więcej widzów niż w kilku poprzednich. Rekordową widownię miała trzecia edycja programu, a najmniejszą pierwsza.
Oto wyniki poszczególnych edycji: pierwsza (wiosna 2005) – 3,4 mln, druga – 5 mln, trzecia – 6,7 mln, czwarta - 6,4 mln, piąta – 4,9 mln, szósta – 5,3 mln, siódma i ósma – po 4,7 mln, dziewiąta – 3,8 mln.
Dziesiątą edycję "Tańca z gwiazdami" wygrała aktorka Anna Mucha. Jej rywalką w finale była Natasza Urabańska.
bgr//kdj/k
Źródło: Presserwis
Źródło zdjęcia głównego: tvn