Przez piętnaście lat, które minęły od pojawienia się pierwszego urządzenia Paczkomat® InPost w Krakowie stały się one dla milionów Polaków oraz Polek synonimem wygodnych, szybkich dostaw produktów kupowanych na internetowych zakupach. InPost, założony przez Rafała Brzoskę zrewolucjonizował rynek przesyłek w naszym kraju. To jednak nie wszystko, bo Grupa InPost rozwija się prężnie także na europejskich rynkach – będąc jednym z liderów wśród platform dostaw dla e-commerce na Starym Kontynencie. Prowadzi także prężne działania sponsoringowe, czego dowodem jest oficjalne partnerstwo z jednym z najbardziej utytułowanych piłkarskich klubów w Hiszpanii.
Grupa InPost łączy siły z Atlético Madryt
Hiszpania to jeden z dziewięciu europejskich rynków, na którym działa Grupa InPost i jednocześnie jeden z tych, na których jej działalność rozwija się najprężniej. Na terenie tego kraju znajdziemy już ponad 8 000 punktów odbioru przesyłek, a liczba punktów InPost w samym pierwszym kwartale 2024 roku wzrosła w Hiszpanii o 87% rok do roku!
Partnerstwo z jedną z najpopularniejszych drużyn w tym kraju, z którą sympatyzują tysiące kibiców z pewnością pozwoli budować świadomość marki, jaką jest InPost wśród potencjalnych klientów. Jak będzie wyglądać współpraca pomiędzy madryckim klubem, a marką InPost? Umowa przewiduje między innymi pojawienie się urządzeń Paczkomat® na mogącym pomieścić ponad 70 000 widzów stadionie Civitas Metropolitano, który jest areną domowych spotkań Atlético Madryt. Ponadto, w strefie kibica pod stadionem będą widoczne reklamy InPost. Wyświetlane będą one także na bandach LED w trakcie spotkań. Grupa InPost staje się również oficjalnym dostawcą dla klubowego sklepu – fani klubu ze stolicy Hiszpanii będą mogli je odbierać z sieci urządzeń Paczkomat® oraz punktów PUDO.
– Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja - to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi, kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
– Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – dodaje Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.
Zdobywać kolejne szczyty
Już sama współpraca z jednym z klubów z najlepszej piłkarskiej ligi świata, jaką jest LaLiga byłaby sukcesem Grupy InPost. Współpraca z Atlético Madryt jest natomiast osiągnięciem o ogromnej skali. To klub ze ścisłej hiszpańskiej i światowej czołówki, a jego historia sięga 1903 roku. Może poszczycić się zdobyciem 11 mistrzostw Hiszpanii, 10 zwycięstwami w Pucharze Króla oraz innymi sukcesami, także na europejskich arenach.
W startującym niebawem sezonie piłkarskiej Ligi Mistrzów drużyna z Madrytu zagra po raz dwunasty z rzędu! Z ekipą “Los Rojiblancos”, jak nazywana jest pochodząca ze stolicy Madrytu drużyna od 2011 roku jako trener związany jest Diego “Cholo” Simeone. To człowiek-symbol, kojarzony z wizerunkiem drużyny, która zawsze, nawet pomimo przeciwności losu stawia czoła wyzwaniom, nigdy nie odpuszcza i wytrwale dąży do celu.
– Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje, to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia - jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, w których będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali - z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą – komentuje Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.
I zwiększać świadomość marki
Grupa InPost od dawna stara się budować wizerunek swojej marki w świecie sportu. Jest Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej, Oficjalnym Partnerem grającej w angielskiej Premier League drużyny Newcastle United czy najsłynniejszego kolarskiego wyścigu świata Tour de France. Do innych działań w świecie sportu należy projekt InPost Sport Team. To sponsoring czołowych polskich sportowców i sportowczyń, do których należy Natalia Kaczmarek, najlepsza polska lekkoatletka ostatnich miesięcy.
Teraz założona przez Rafała Brzoskę firma stawia kolejny krok w kierunku dalszego rozwoju, także na europejskich rynkach. Współpraca z klubem tak dużego formatu jakim jest Atlético Madryt z pewnością jej w tym pomoże.