Już jest - iPad trzeciej generacji. W piątek, najnowsze dziecko Apple'a trafiło do sklepów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Japonii i siedmiu innych krajach. Przed wieloma sklepami ustawiały się kolejki.
Najwięcej emocji nowy produkt Apple tradycyjnie budził w Japonii - fani marki czekali pod sklepami nawet kilka dni, a niektórzy - w ramach świętowania nadejścia nowego produktu - przebierali się w wymyślne stroje.
Nowe dziecko Appla można kupić już też w Hongkongu, ale tam darmo było wypatrywać kolejek - iPada mogli kupić tylko ci klienci, którzy zamówili go wcześniej przez internet.
Nowy iPad jest wyposażony w nowy wyświetlacz Retina, procesor A5X z czterordzeniową grafiką i 5-megapikselową kamerą. Jednocześnie oferuje taką samą pojemność baterii, jak poprzedni model, umożliwiającą 10-godzinną pracę. Nowy iPad obsługuje technologię szybkiego mobilnego przesyłu danych 4G LTE. Urządzenie jest dostępne w kolorach czarnym oraz białym i jest wyposażony w 16GB, 32GB lub 64GB pamięci.
U nas za kilka dni
Od 23 marca nowy iPad będzie dostępny w Polsce, Austrii, Belgii, Bułgarii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, w Islandii, Irlandii, we Włoszech, Liechtensteinie, Luksemburgu, Makau, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Rumunii, na Słowacji, Słowenii, w Hiszpanii oraz w Szwecji.
Wprowadzając na rynek nowego iPada, Apple obniżył cenę iPada 2.
Na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu, akcje Apple na amerykańskiej giełdzie osiągnęły cenę 600 dolarów za sztukę.
Źródło: TVN CNBC