Kurs spółki Comperia po debiucie na rynku równoległym warszawskiej GPW o godzinie 9.21 spadł o 5,74 proc. do 19,23 zł. Po godzinie 11.40 spółka notowała już wzrost o ponad 1 proc.
W ramach oferty publicznej ostateczna liczba akcji oferowanych wyniosła 575 tys. sztuk, z czego dla inwestorów instytucjonalnych przeznaczono 353 tys. 100 akcji, a dla inwestorów indywidualnych - 221m tys. 900 akcji.
Cena emisyjna akcji serii F Comperii została ustalona na 20 zł.
Rynek finansowy
Comperia jest spółką działającą w segmencie porównywarek produktów finansowych. W jej portfolio znajduje się sześć portali internetowych.
Strategia spółki zakłada rozwój ubezpieczeń w formule ROPO (research online, purchase offline), rozwój infrastruktury, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów.
Od grudnia 2011 roku spółka była notowana na rynku NewConnect.
Autor: mn//gry / Źródło: PAP, TVN24 Biznes i Świat