Dzięki umowie pomiędzy Grupą TVN a UPC Polska, kanał TVN CNBC Biznes od 4 marca br. jest dostępny w analogowej ofercie telewizji kablowej UPC. Kanał korzysta z częstotliwości, z której dotychczas korzystał interaktywny kanał TVN Gra.
TVN CNBC Biznes powiększył swój zasięg o 650 tysięcy gospodarstw domowych. W ten sposób cbędzie docierał do trzech milionów polskich domów. Większość nowych odbiorców to mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Śląska.
Kanał biznesowy, należący do Grupy ITI powstał na bazie redakcji biznesowej TVN24, we współpracy z CNBC Europe. Dla widzów jest dostępny od 3 września 2007 roku.
Beniaminek robi szum
Mimo ograniczonego początkowo zasięgu na dostrzeżenie nowego kanału nie trzeba było długo czekać. Już na początku roku programy TVN CNBC Biznes zostały wyróżnione w rankingu telewizyjnych programów ekonomicznych branżowego miesięcznika Press.
Wyróżnione zostały takie programy jak „Firma”, który został oceniony jako najlepszy program ekonomiczny w Polsce. Zaraz za nim znalazł się program „Fakty Ludzie Pieniądze”, uznany za najlepszą propozycję dla widzów szukających najświeższych, rzetelnych informacji giełdowych i poradnikowych. Na czwartym miejscu uplasował się „Bilans tygodnia” jako program dla każdego, kto choć trochę interesuje się gospodarką. Autorem wszystkich trzech programów jest Roman Młodkowski, dyrektor programowy stacji.
TVN CNBC Biznes zostało także odznaczone tytułem "Tego, który zmienia polski przemysł". Nagradzane są nim firmy, instytucje, osoby publiczne czy wydarzenia, które miały największy wpływ na przemiany ekonomiczne w mijającym roku.
Źródło: TVN24, tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: tvn