Linie American Airlines zawiesiły swojego pracownika po tym, jak w internecie pojawiło się nagranie kłótni, do której doszło na pokładzie samolotu. Na filmie widać kilkoro pasażerów, pracowników linii lotniczych i płaczącą kobietę z dzieckiem na ręku.
W mediach społecznościowych pojawiło się nagranie z tego incydentu. Zamieścił je jeden z pasażerów obecnych na pokładzie samolotu. Napisał pod wideo, że pracownik linii lotniczych w agresywny sposób odebrał kobiecie wózek dziecięcy, uderzając ją nim i omal nie trącając dziecka.
Co na filmie?
Na filmie zamieszczonym w sieci widać stojącą przy kabinie pilotów płaczącą kobietę z dzieckiem na ręku, która prosi o oddanie wózka. Z kobietą rozmawia stewardessa, obok stoi także pilot. Potem z siedzenia podnosi się jeden z pasażerów i żąda imienia pracownika linii lotniczych, który odebrał kobiecie wózek. W tym momencie do kabiny wchodzi mężczyzna w uniformie linii lotniczych, najprawdopodobniej steward, dochodzi do konfrontacji pomiędzy nim a interweniującym w imieniu płaczącej kobiety pasażerem.
Steward grozi pasażerowi pobiciem, a ten w końcu wraca na swoje miejsce w samolocie. Płacząca pasażerka z dzieckiem oraz jej rodzina w ramach rekompensaty została przesadzona do pierwszej klasy.
Przeprosiny
Rzeczniczka linii Leslie Scott wyjaśniła, że wszystko zaczęło się od tego, że jedna z pasażerek próbowała wnieść na pokład wózek dziecięcy.
American Airlines w oświadczeniu napisały, że badają piątkowy incydent, do którego doszło tuż przed odlotem na pokładzie samolotu z San Francisco do Dallas.
"Jest nam bardzo przykro z powodu bólu, jaki wyrządziliśmy pasażerce i jej rodzinie oraz innym klientom" - napisały w komunikacie.
Do incydentu doszło zaledwie dwa tygodnie po tym, jak 69-lekarz David Dao został wyciągnięty siłą z samolotu United Airlines przez lotniskową policję. Mężczyzna trafił wówczas do szpitala.
Zobacz. Wyrzucili pasażera z samolotu. "Spadnie na nich lawina konsekwencji"
Autor: pk/gry / Źródło: Reuters
Źródło zdjęcia głównego: CNN