Użytkownicy z wielu krajów informują o awarii popularnego komunikatora biznesowego Slack. W mediach społecznościowych piszą o problemach z uruchomieniem aplikacji, wysyłaniem wiadomości czy połączeniem z serwerem. Awaria dotknęła użytkowników między innymi z Australii, Singapuru, Niemiec, Czech i Polski.
Awaria komunikatora biznesowego Slack
O awarii komunikatora biznesowego Slack użytkownicy informowali w komentarzach na Facebooku. "Slack nie działa na moim telefonie i laptopie", "Nie działa w Sydney", "W Singapurze również nie działa", "Nie działa w Belgii", "Udało mi się wejść, ale nie mogę wysłać wiadomości" - to tylko niektóre z wpisów.
O problemie informował również portal Downdetector, na którym użytkownicy zgłaszają przerwy w dostawie usług lub awariach. Z danych zebranych przez portal wynika, że 44 proc. osób informowało o problemach z aplikacją, 29 proc. - kłopotach z połączeniem z serwerem, a 27 proc. - awarią strony www.
Slack w mediach społecznościowych potwierdził doniesienia o kłopotach. "Zdajemy sobie sprawę z problemów z połączeniem związanych z DNS, które dotyczą niewielkiej grupy użytkowników. Problem został spowodowany przez naszą zmianę i nie ma związku z oprogramowaniem i usługami DNS innych firm" - wyjaśniła na Twitterze firma.
Tuż przed godz. 9.00 Slack przekazał, że "zajmie trochę czasu, nim rozwiązanie problemu dotrze do każdego".
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock