Santander Bank Polska informował w poniedziałek o utrudnieniach. W mediach społecznościowych i na stronie banku mogliśmy przeczytać, że nie działały "bankowość internetowa i aplikacja mobilna". Santander przekazał po godzinie 18, że udało się usunąć problemy.
Informacje od internautów, że nie działa aplikacja i bankowość elektroniczna, otrzymaliśmy na Kontakt 24.
Z kolei z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w Santanderze rozpoczęła się w poniedziałek około godziny 13. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Informacja o awarii pojawiła się także w mediach społecznościowych Santander Bank Polska oraz na stronie banku.
"Uwaga! Bankowość internetowa i aplikacja mobilna nie działają. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia" - mogliśmy przeczytać we wpisie na Facebooku, który został opublikowany o godz. 13.40.
Po godzinie 18 nastąpiła aktualizacja wpisu: "18:08 zakończenie utrudnień. Możecie już korzystać z aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia".
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: GaudiLab/Shutterstock