We wtorek rano klienci Santander Bank Polska znowu skarżyli się na utrudnienia. Nie działała aplikacja mobilna i bankowość internetowa. Jak poinformowali we wczesnych godzinach popołudniowych przedstawiciele banku, awaria została już usunięta.
"Bankowość internetowa nie działa", "aplikacja nadal nie działa!!", "nic nie działa... wpisuje login, ale już na hasło nie można wejść", "wiadomo kiedy będę mógł się zalogować? Ani wczoraj ani dzisiaj nie mogę" - takie były komentarze klientów Santander Bank Polska na profilu tej instytucji na Facebooku.
Santander Bank Polska - awaria
W odpowiedzi na te komentarze bank przyznał, ze doszło do awarii. "Niestety, mamy awarię. Staramy się jak najszybciej rozwiązać problem" - napisano. "Obecnie apka nie działa, przepraszamy. Pracujemy już nad usunięciem utrudnień" - dodano.
Informacja o awarii pojawiła się także na stronie banku. "Aplikacja mobilna nie działa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia" - czytamy.
Przed godziną 13.00 przedstawiciele banku poinformowali jednak o zakończeniu awarii. "12:47 zakończenie utrudnień. Możecie już korzystać z aplikacji mobilnej. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia" - wskazano.
Do awarii w Santanderze doszło również w poniedziałek około godz. 13.00. Informacje od internautów, że nie działa aplikacja i bankowość elektroniczna, otrzymaliśmy na Kontakt 24. Jak poinformował bank, utrudnienia zakończyły się po godz. 18.00.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynika, że awaria w Santanderze rozpoczęła się w poniedziałek około godziny 13. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: maoyunping/Shutterstock