ING Bank Śląski we wtorek wieczorem poinformował o przywróceniu działania aplikacji mobilnej Moje ING i ING Business. Wcześniej, przez kilka godzin, były problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w ING Banku Śląskim rozpoczęła się we wtorek po godzinie 15. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Informacja w tej sprawie pojawiła się w mediach społecznościowych ING Banku Śląskiego oraz na stronie banku.
"Ważna informacja! Występują przejściowe problemy z dostępem do Mojego ING. Nasi pracownicy pracują nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy Was za wszelkie niedogodności. O sytuacji będziemy informować Was na bieżąco" - mogliśmy przeczytać we wpisie na Facebooku.
Jednocześnie w komunikacie na stronie zapewniano, że "płatności i wypłaty kartą - działają".
Chwilę po godzinie 21 poinformowano o przywróceniu działania aplikacji mobilnej Moje ING i ING Business. "Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane" - dodali przedstawiciele banku.
Według danych za pierwszy kwartał br. ING Bank Śląski ma 4,42 mln klientów detalicznych.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: GaudiLab/Shutterstock