Klienci Banku Pekao w piątek po południu mieli problemy z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay. Bank tłumaczył, powodem problemów były przyczyny techniczne. Po 16.00 Pekao poinformował nas, że "wszystko działa już prawidłowo".
Informacje o problemach w dostępie do usług klienci zgłaszali w komentarzach na profilu banku na Facebooku.
"Globalna awaria, infolinia tez nie działa. Padła również strona i aplikacja" - czytamy w jednym z komentarzy.
W odpowiedzi na to przedstawiciele banku uspokajali, że "serwis odnotowuje przejściowe problemy".
Awaria w Banku Pekao
Komunikat w tej sprawie opublikowano także na stronie banku.
"Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay" - wskazali przedstawiciele Banku Pekao.
"Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodano.
Problemy udało się usunąć ok. godz. 16.00.
Autor: mb/mp//bgr / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock