Twitter poinformował, że naprawił błąd oprogramowania, która zakłócał działanie portalu - podała Agencja Reutera. Wcześniejsza awaria powodowała problemy w korzystaniu z serwisu przez tysiące użytkowników, także w Polsce.
"Naprawiliśmy błąd techniczny, który uniemożliwiał ładowanie osi czasu i publikowanie tweetów. Teraz wszystko powinno wrócić do normy" – czytamy we wpisie działu technicznego Twittera.
Wcześniej Twitter poinformował na swojej stronie, że ma do czynienia ze zwiększoną liczbą błędów interfejsu programowania aplikacji, zestawu protokołów do tworzenia i integracji oprogramowania aplikacji - podał Reuters.
Twitter - awaria
Downdetector, który zestawia raporty o stanie z wielu źródeł - w tym błędy zgłaszane przez użytkowników na swojej platformie, informował, że odnotowano około 40 tysięcy zgłoszeń awarii przez użytkowników.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector wynikało, że pierwsze zgłoszenia o awarii zaczęły napływać tuż po godz. 18.00. Najczęściej zgłaszanymi problemami były awaria strony, aplikacji oraz problemy z połączeniem się z serwerem.
Z danych polskiej wersji strony downdetector.pl wynikało, że problemy z platformą społecznościową zgłosiło nieco ponad 2 tysiące użytkowników. Około godziny 20.00 liczba zgłoszeń w sposób znaczący spadła.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock