Mastercard poinformował o zakończeniu awarii kart, która powodowała u niektórych klientów podwójne naliczanie transakcji. Firma zapewniła, że wszystkie zdublowane transakcje zostały skorygowane.
Konta bankowe niektórych posiadaczy kart Mastercard, którzy w ostatnich dniach dokonali transakcji bezgotówkowych i gotówkowych w Polsce mogły zostać obciążone podwójnie.
"Wczoraj (5.04.) późnym wieczorem wszystkie zdublowane transakcje zostały skorygowane" - zapewniła firma w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl.
Zaksięgowanie transakcji
"Dalsze rozliczenie transakcji i ich zaksięgowanie na kontach klientów leży po stronie banków-wydawców kart i jest uzależnione od trybu, w jakim księgują transakcje na rachunkach posiadaczy kart płatniczych" - zaznaczyła Anna Marciniak w korespondencji z tvn24bis.pl.
"Jednocześnie informujemy, że osoby, których transakcje zostały podwójnie zaksięgowane, nie muszą składać indywidualnych reklamacji w swoich bankach. Środki zostaną zwrócone automatycznie" - podkreśliła Anna Marciniak.
Autor: MS / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock