Problemy z płatnościami kartami płatniczymi oraz z wypłatami z bankomatów - to utrudnienia, z jakimi zmagali się w piątkowy poranek klienci ING Banku Śląskiego. Przed godziną 11 biuro prasowe ING Banku Śląskiego poinformowało Polską Agencję Prasową o usunięciu awarii.
W piątek rano za pośrednictwem Kontakt24 otrzymaliśmy wiadomości, w których na utrudnienia w ING Banku Śląskim skarżyli się nasi czytelnicy.
"Witam. Totalna awaria w ING. Nie działają płatności, nie da się zalogować do systemu. Nie da się również wybrać pieniędzy w bankomacie" - napisał jeden z internautów.
"Od rana awaria w banku ING, nie można płacić kartą ani robić przelewów" - napisał inny."Nie działają płatności kartą, aplikacja mobilna i strona www banku ING" - pisał nasz czytelnik.AwariaAwarię bank potwierdził na swojej stronie internetowej.
"Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Mogą nie działać płatności kartami, utrudnione jest wypłacanie pieniędzy z bankomatów" - napisano w porannym komunikacie.
Utrudnienia dotyczyły bankowości internetowej ING Business i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych. Klienci mogli też mieć problemy z wypłatami pieniędzy z bankomatów.
Wcześniej problemy dotyczyły także płatności kartą w terminalach płatniczych, płatności i wypłaty kodami BLIK.
Bank cały czas informował o postępach związanych z naprawianiem awarii. Po godzinie 10 podał, że przywrócił działanie bankowości internetowej dla klientów indywidualnych i firm i usługi płatniczych, w tym płatności i wypłaty kartami i kodami BLIK.
Uwaga! Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Występują problemy z płatnościami kartami płatniczymi oraz wypłatami z bankomatów. Robimy wszystko, aby usunąć awarię. Szacujemy, że problemy mogą potrwać do godziny 11.00. https://t.co/6Q9z63iE3U
— ING Bank Śląski (@INGBankSlaski) September 13, 2019
Autor: mp / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock