Alior Bank oferuje zwrot miesięcznych opłat za kartę debetową wydaną do konta T-Mobile i konta Freemium. Wszystko z powodu reklam, które mogły wprowadzać w błąd klientów, o czym przesądził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
W niektórych reklamach debetowej karty płatniczej wydawanej do konta T-Mobile Alior Bank informował, że warunkiem zwalniającym z miesięcznej opłaty jest dokonanie płatności za określoną kwotę. UOKiK ocenił, że ta informacja nie była wystarczająco precyzyjna. W związku z tym użytkownicy kart mogli poczuć się wprowadzeni w błąd, co do faktycznych warunków zwolnienia z opłaty miesięcznej za debetową kartę płatniczą.
Zwrot pieniędzy
Jak czytamy na stronie T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank oferuje zwrot miesięcznych opłat za kartę debetową wydaną do konta T-Mobile i konta Freemium. Chodzi o opłaty obrane od dnia 1 lipca 2015 roku do dnia "zmiany przez bank modelu naliczania opłat za debetową kartę płatniczą". T-Mobile Usługi Bankowe na swojej stronie opisuje, którym konsumentom przysługuje oddanie pobranych pieniędzy. W celu otrzymania zwrotu należy skontaktować się z bankiem telefonicznie, pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej do końca 2017 roku.
Jak wskazano w komunikacie, zwrot opłaty nastąpi na rachunek, z którego została ona pobrana. W przypadku zamknięcia tego rachunku pieniądze trafią na rachunek podany przez klienta.
Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock