TVN24 i TVN najbardziej opiniotwórczymi stacjami telewizyjnymi w czerwcu - wynik z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się w czerwcu 216 razy, a na informacje TVN 103 razy.
Na kolejnym miejscu wśród telewizji znalazła się TVP Info - 61 razy. Dalej TVP1 (35) i Polsat Sport (18).
Wśród mediów ekonomicznych najbardziej opiniotwórczą telewizją w czerwcu została TVN24 Biznes i Świat. Wśród wszystkich rodzajów mediów TVN24 znalazła się na piątym miejscu. Liderem jest "Wprost" (3581 cytowań), za nim "Gazeta Wyborcza" (752), "Rzeczpospolita" (497) i RMF FM (322).
Z kolei wśród najczęściej cytowanych portali internetowych na drugim miejsc znalazł się tvn24.pl, który ustąpił serwisowi wprost.pl.
Tysiące przekazów
Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r.
Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 012 razy (2760 razy w prasie, 652 w telewizji i 600 w radio).
Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne.
Autor: mn / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN | Krzysztof Dubiel