TVN24 najbardziej opiniotwórczą telewizją maja - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W maju na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się 210 razy. Na drugim miejscy znalazła się telewizja TVN, na którą powoływano się 88 razy. Wśród mediów ekonomicznych najczęściej cytowaną telewizją była TVN24 Biznes i Świat.
W badaniu na trzecim miejscy znalazła się TVP Info (44 razy), a dalej TVP1 (40) i Polsat News (18 razy).
W czołówce
TVN24 znalazł się na podium także w zestawieniu wszystkich rodzajów mediów. Telewizja informacyjna Grupy TVN znalazła się na trzecim miejscu. Na pierwszym uplasowała się "Rzeczpospolita" (514 razy) i "Gazeta Wyborcza" (411).
TVN24 Biznes i Świat na podium
Wśród mediów ekonomicznych najczęściej cytowaną telewizją była TVN24 Biznes i Świat (3 razy). Z kolei wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się tvn24.pl (23 cytowania).
Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
Autor: mn/klim/ / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24