Telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem kanałów tematycznych w 2007 roku pod względem oglądalności. Na liście top 25 stacji znalazły się także TVN Turbo i TVN Style - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl
W porównaniu z 2006 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,24 punktu proc. do poziomu 3,13 proc. Drugi kanał w rankingu - Mini Mini - zyskał 0,2 punktu proc. (0,81 proc.). Na trzecie miejsce awansował Eurosport, który zanotowała wzrost o 0,06 punktu proc. Na czwartej pozycji uplasowała się VIVA Polska, a tuż za nią - spadek z miejsca drugiego - Cartoon Network.
Oglądalność ogólnopolskich Liderem rynku telewizyjnego w zeszłym roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP. W porównaniu z 2007 rokiem TVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,7 punktu proc. do poziomu 23,99 proc. Druga w rankingu TVP2 straciła aż 2,29 punktu proc. (17,95 proc.). Trzecie miejsce obroniła telewizja Polsat, która zanotowała wzrost o 0,52 punktu proc. (16,13 proc.). Na czwartej pozycji - mimo spadku o 0,15 punktu proc. - znalazła się TVN (15,27 proc.).
Źródło: wirtualnemedia.pl
Źródło zdjęcia głównego: fot. TVN24 / Pawel Babala