W tegorocznym badaniu European Trusted Brands, TVN po raz siódmy została wyróżniona tytułem „Marki godnej zaufania”. Stacja grupy ITI zebrała dużo więcej głosów niż jej główni konkurenci razem wzięci.
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. W tym roku, TVN już po raz siódmy znalazła się w elitarnym gronie marek obdarzonych najwyższym zaufaniem konsumentów.
W kategorii „stacja telewizyjna”, na TVN wskazało 50 proc. ankietowanych, telewizja Polsat otrzymała 21 proc. głosów a TVP – 12 proc.
European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tym razem w badaniach wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostały Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2008. Badania przeprowadziła firma Wyman Dillon Ltd Bristol na zlecenie magazynu Reader’s Digest.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24