Sądowe starcie producentów kuwet i żwirku dla kotów. Jedna firma oskarża drugą o kłamstwo w reklamie. Podstawą pozwu jest stwierdzenie, że "koty nie potrafią mówić".
Firma Church & Dwight zdecydowała się na pójście do sądu, po serii reklam telewizyjnych konkurencji. W spotach firmy Clorox, gadatliwe koty wyrażały ludzkim językiem swoje uwielbienie dla kuwet i żwirku tej firmy, jednocześnie zdecydowanie odrzucając produkt konkurencji.
Zapachowa sprawa
Podstawą sądowego pozwu jest stwierdzenie, że koty nie mogły same powiedzieć, że żwirek firmy Church & Dwight gorzej eliminuje brzydkie zapachy. - Powszechnie wiadomo, że koty nie potrafią mówić - napisano w dokumencie skierowanym do nowojorskiego sądu.
Drugą linią ataku firmy Church & Dwight, jest stwierdzenie, że "węch kotów zdecydowanie różni się od ludzkiego" i niekoniecznie to co ludziom wydaje się śmierdzieć, musi być tak samo niemiłe dla zwierząt. - Tak więc zapewnienie firmy Clorox, że ich produkt lepiej eliminuje przykre zapachy, jest fałszywe - stwierdzili prawnicy.
Tylko sześć
Na poparcie swoich tez firma przytoczyła badanie, z którego wynika, że spośród 158 kotów podczas badań tylko sześć nie chciało załatwić się do kuwety produkcji Church & Dwight.
Firma domaga się odszkodowania i zakazu emitowania reklam firmy Clorox.
Źródło: telegraph.co.uk
Źródło zdjęcia głównego: mat. producenta