Od producenta samochodów do dostawcy kompleksowych usług z zakresu mobilności. Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, uruchomi innowacyjną platformę online, umożliwiającą zamówienie auta w leasingu. Oferta będzie skierowana zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych, a cały proces zakupowy ma trwać nie więcej niż 2 tygodnie.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jak wynika z raportu "E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce", Polacy coraz częściej decydują się na zakupy online. Odsetek kupujących przez internet wzrósł w ubiegłym roku do 56 procent. Škoda, która jak żadna inna marka rozumie potrzeby klientów, wyszła naprzeciw ich oczekiwaniom, uruchamiając innowacyjną platformę online, oferującą wybór auta w leasingu. Dotychczas zakup samochodu wiązał się z koniecznością wizyty w salonie oraz dopełnieniem formalności, które - zwłaszcza w sytuacji zakupu ratalnego - potrafiły mnożyć się w nieskończoność.
Od dekady nieprzerwanie jesteśmy liderem na polskim rynku motoryzacyjnym. Zaufanie, którym obdarzają nas klienci, zobowiązuje. W trosce o ich komfort nie tylko wyposażamy samochody w innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale wychodzimy o krok naprzód i usprawniamy również proces zakupowy, oferując innowacyjne rozwiązanie, które do tej pory nie było dostępne w Polsce Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda
- Od dekady nieprzerwanie jesteśmy liderem na polskim rynku motoryzacyjnym. Zaufanie, którym obdarzają nas klienci, zobowiązuje. W trosce o ich komfort nie tylko wyposażamy samochody w innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale wychodzimy o krok naprzód i usprawniamy również proces zakupowy, oferując innowacyjne rozwiązanie, które do tej pory nie było dostępne w Polsce – powiedział Tomasz Porawski, Dyrektor marki Škoda.
Dzięki platformie, która zadebiutuje już pod koniec lutego, proces zakupu auta w leasingu - od momentu jego wyboru za pośrednictwem strony internetowej po odbiór samochodu i podpisanie umowy leasingowej w salonie dealerskim - będzie trwał nie dłużej, niż dwa tygodnie.
- Współcześni klienci mają coraz mniej czasu na długotrwałe poszukiwanie samochodu i osobiste wizyty w salonie. Jako marka, stawiająca na pierwszym miejscu komfort i potrzeby naszych klientów, tworzymy platformę online, oferującą samochody w leasingu, która maksymalnie ułatwia proces uzyskania finansowania wybranego samochodu, a także otwiera nas na nowe grupy odbiorców, którzy aktywnie korzystają z internetowych usług – skomentował Łukasz Matyla, Kierownik ds. Digitalizacji Škoda.
Kolejną nowością, przygotowaną przez Škodę, będzie również leasing konsumencki, który dotychczas marka oferowała jedynie firmom. Teraz klient indywidualny, podobnie jak biznesowy, może wziąć na określonych przez siebie warunkach samochód w leasing.
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: Skoda