HGTV - Home & Garden TV, Food Network, Travel Channel to marki Scripps Networks Interactive, które od nowego roku wzbogacą ofertę Grupy TVN. HGTV to najpopularniejsza stacja lifestyle’owa w USA. Polacy dzięki transformacji TVN Meteo Active zobaczą ją jako pierwsi w Europie. Pozostałe kanały będą od stycznia zarządzane przez TVN.
HGTV - Home & Garden TV wprowadzi polskich widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów.
Znane formaty
Będzie emitować znane międzynarodowe formaty, takie jak: "House Hunters" poświęcony handlu nieruchomościami, "Fixer Upper", gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy "Flip or Flop", w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy, oraz polskie produkcje pełne dobrej zabawy, pozytywnych emocji i ciekawych ludzi. Na ekranie pojawią się znani i lubiani czyli Maja Popielarska oraz Dorota Szelągowska, ale także nowe twarze jak Katarzyna Kuźma czy Anglik mieszkający w Warszawie - Jimie Ogden.
Food Network (do stycznia 2017 nadawany pod nazwą Polsat Food) skierowany jest do osób, dla których gotowanie jest pasją, szukających programów, gdzie wykwintna kuchnia gra pierwszoplanową rolę, a w tle buzują emocje. Rywalizacja, konkursy, smakowite podróże, porady kulinarne to tylko część oferty kanału. Na antenie Food Network nadal pozostaną popularne show "Ewa Gotuje" oraz "Gotowanie z Okrasą". Natomiast Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. Widzowie wraz z prowadzącym przemierzą cały świat w poszukiwaniu niezwykłych miejsc, wyruszą na zapierające dech w piersiach ekspedycje za ukrytym skarbem, czy odwiedzą ludzi mieszkających w ekstremalnych warunkach np. na Alasce.
Autor: red. / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock