Rewelacyjne wyniki tvn24.pl we wrześniu. W ubiegłym miesiącu portal odwiedziło niemal 10,7 miliona realnych użytkowników, najwięcej wśród portali stacji informacyjnych. W kategorii "Informacje i publicystyka" serwis, należący do TVN Warner Bros. Discovery, po raz pierwszy w historii zanotował lepszy wynik niż portale Grupy Agora. Świetnymi wynikami oglądalności może się też pochwalić stacja informacyjna TVN24, a najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają "Fakty" TVN.
Z danych Gemius PBI/Mediapanel za wrzesień 2022 roku wynika, że portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 10 661 544 realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.
Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl - 4 468 284 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info - 2 970 594 realnych użytkowników.
Jednocześnie w kategorii "Informacje i publicystyka" portal tvn24.pl po raz pierwszy w historii wyprzedził serwisy Grupy Agora (m.in. gazeta.pl, tokfm.pl, wyborcza.pl).
TVN24 i "Fakty" TVN liderami
Telewizja TVN24 we wrześniu br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, przyciągając 5,9 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (5,1 proc.) i Polsat News (1,8 proc.) - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement.
Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,5 proc. Kolejne były TVP Info (2,1 proc.) oraz Polsat News (1,4 proc.).
"Fakty" TVN we wrześniu br. znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" TVN wyniósł 23,3 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,7 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,8 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 lat "Fakty" TVN w minionym miesiącu średnio osiągały 23,1 proc. udziału w rynku przy 16,6 proc. udziału "Wydarzeń" Polsatu oraz 12,6 proc. "Wiadomości" TVP.
Telewizja TVN, która wystartowała 3 października 1997 roku, w poniedziałek obchodzi 25. urodziny.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock