Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w kwietniu 2023 roku w grupie ogólnej - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. "Fakty" TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym.
Telewizja TVN24 w kwietniu 2023 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 4,7 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,2 proc.) i Polsat News (1,5 proc.).
TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat. Udział w rynku wyniósł 3,1 proc. Kolejne były TVP Info (1,8 proc.) oraz Polsat News (1,1 proc.).
Co ważne, zasięg techniczny dla stacji na koniec marca 2023 roku wynosił w przypadku TVN24 69,8 proc., dla TVP Info - 99,2 proc., a Polsat News - 69,3 proc.
"Fakty" TVN liderem
"Fakty" TVN w kwietniu 2023 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy "Faktów" TVN wyniósł 21,1 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).
Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 19,2 proc. Zestawienie zamykają "Wydarzenia" Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,6 proc.
W grupie wiekowej 20-54 lat "Fakty" TVN w kwietniu 2023 roku miały 22,4 proc. udziału w rynku przy 15,4 proc. udziale "Wydarzeń" Polsatu oraz 11,9 proc. "Wiadomości" TVP.
Internauci wybierają tvn24.pl
Z danych Gemius PBI/Mediapanel za kwiecień 2023 roku wynika, że portal tvn24.pl był najpopularniejszym serwisem stacji telewizyjnych. W ubiegłym miesiącu stronę tvn24.pl odwiedziło 8 668 620 realnych użytkowników.
Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl - 5 827 626 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info - 2 905 956 realnych użytkowników.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN24