Dla wyniku całego roku wydawnictwa Muza kluczowy był IV kwartał, bo w nim jest realizowane 40% ich sprzedaży. Przez cały rok firma narzekała, że sieci handlowe w tym roku bardzo ograniczyły sprzedaż – czy w sezonie świątecznym też zamówienia były niższe? O tym, a także o realizacji programu bezpośredniego dotarcia do księgarń, który przesunął się czasie, rozmawialiśmy z prezesem Muzy Marcinem Garlińskim.
Dla wyniku całego roku wydawnictwa Muza kluczowy był IV kwartał, bo w nim jest realizowane 40% ich sprzedaży. Przez cały rok firma narzekała, że sieci handlowe w tym roku bardzo ograniczyły sprzedaż – czy w sezonie świątecznym też zamówienia były niższe? O tym, a także o realizacji programu bezpośredniego dotarcia do księgarń, który przesunął się czasie, rozmawialiśmy z prezesem Muzy Marcinem Garlińskim.
Autor: Monika Lurie
Źródło zdjęcia głównego: Monika Lurie